Comme promis le 3 juin, dans une lettre que j’avais reçue des ministres de l’Education et de la Culture, l’Office Public de la Langue Occitane a été validé avant la fin de l’été. Le Journal Officiel a publié l’arrêté ministériel vendredi 18 septembre.
Il reste maintenant à réunir les différents partenaires pour une première réunion ce qui devrait se faire dans le courant du mois d’octobre.
Que soi urós de poder díser a tots los qui m’an sostiengut que las causas avançan. Que m’èri engatjat a seguir lo dossièr e a har tot çò qui calèva entà que las promessas estossen tiengudas.
En publicar aqueth arrestat au JO l’Estat qu’ei dens lo ritme qui èra previst. Qu’avèvan dit « abans la fin de l’estiu ».
Mercés a totas e a tots per la vòsta ajuda. Adara aqueth ofici que deu estar un utís au servici de la lenga e deu son desvolopament. Qu’interesserà lèu mei de la mitat deu territòri occitan en esperar que lèu tot lo territòri i sia associat.
Que sobran batalhas a ganhar : la Carta europèa e la lei per las lengas ditas regionaus. Qu’ac diseram lo 24 d’octobre a Montpelhier.
Quan tribalham units que podem ganhar sutot quan sbem díser que n’èm harts d’estar mespresats
Merci à toutes et à tous pour le soutien que vous avez apporté à la création cet Office Public de la Langue Occitane qui devra être demain un outil au service de la langue, de tous ceux qui la portent et des jeunes générations qui en feront un outil pour le monde de demain.