Caras amigas, cars amics
Mercés enqüèra per la mobilizacion de ger. la peticion se signa tostemps dab tanta rapiditat e que passaram dens la jornada los 5000 signataris.
Que recebi tostemps mei de messatge de solidaritat.
La santat que va plan. Uei qu’atacam lo setau dia.
Que cau esperar qu’auram lèu quauques responsas mes peu moment arren. E jo que vòli un engatjament clar e pas promessas. Donc peu moment que m’estau ací a Bordèu e que i demori .
Que vedi las manifestacions de sostien a s’organizar. un pauc pertot. Qu’arremercii tots los qui’s hèn anar entà contunhar de protestar contra lo mesprètz e tà amplificar lo movement.
Que vam essajar de centralizar las informacions lèu entà poder har la lista de las manifestacions divèrsas.
Adara que los mens collègas de Miègjorn-Pirenèus, Auvernha e Provença lançan eths tanben accions que deverem arribar a un aute nivèu de mediatizacion qui permeterà qu’ac espèri de har compréner qu’existim e que la nosta reividicacion ei populara, enrasigada.
Amistats a totas e a tots
David Grosclaude
Merci encore pour la mobilisation d’hier. La petition se signe toujours avec autant de rapidité et nous passerons les 5000 signatures dans la journée.
Je reçois toujours autant de messages de solidarité.
La santé va bien. Aujourd’hui on attaque le septième jour.
Il faut souhaiter que l’on aura bientôt des réponses précises ; mais pour le moment rien de concret. Je veux un engagement clair et pas de simples promesses. Donc pour le moment je suis ici à Bordeux et j’y reste.
Je vois que des manifestations de soutien s’organisent un peu partout. Je remercie tous ceux qui se démènenent pour continuer de protester contre le mépris et pour amplifier le mouvement.
Nous allos essayer de centraliser les informations rapidement afin de faire la liste des manifestations diverses.
Maintenant que mes collègues de Midi-Pyrénées, Auvergne, et Provence entrent eux aussi en action, nous devrions arriver à un autre niveau de médiatisation qui permettra sûrement de bien faire comprendre que nous existons et que notre revendication est populaire et enracinée.
Amitiés à toutes et à tous
David Grosclaude